אבן הפינה – התחדשות עירונית הינה חברה צומחת בתחום ההתחדשות העירוני והפינוי בינוי בישראל.

לחברה עשרות פרויקטים ברחבי הארץ- הנמצאים בשלבים שונים. חלקם מקודמים ומבוצעים על ידי צוותי החברה וחלקם באמצעות שותפויות עם חברות מבצעות מהמובילות בישראל וביניהן: אפריקה ישראל, חברת שכטר, אלקטרה ועוד..

"אבן הפינה" היא חברת בת של חברת מצודה בטיחות לתעבורה. מצודה הינה החברה הותיקה והמובילה בישראל  בתחום הבטיחות בתעבורה ומבצעת מאות פרוייקטים של תשתיות עירוניות ובנעירוניות. החברה עובדת מול משרדי ממשלה, ועיריות וכן מעניקה את שירותיה לקבלני התשתית הגדולים והמרכזיים במשק.

במענה לביקושים שעלו מתחום ההתחדשות העירונית הקימה מצודה את חברת אבן הפינה שפועלת באמצעות מיטב המומחים והיועצים בתחום, ולרשותה עומד החוסן הכלכלי והלוגיסטי של חברת האם המגבה את הפעילות השוטפת והנסיון רב השנים בפרויקטים מורכבים מול גורמים פרטיים ומוסדות ממשלתיים.

אבן הפינה התחדשות עירונית רואה ערך עליון במתן יחס אישי אמין והוגן לכל דייר, החברה מחויבת לפעול מול הדיירים במקצועיות, בשקיפות וביושרה. אנו רואים חשיבות גדולה בהענקת בטחון ושקט נפשי לדיירים , הנובעים מהאיתנות הפיננסית של חברת האם, בקידום פרויקטים בנחישות ובעוצמה תכנונית ברמה הגבוהה ביותר וזאת תוך שמירה על שירות ברמה האישית , שמלווה את התושבים באופן צמוד וקרוב, בדרך להפיכת חלום למציאות.

יזמות וחדשנות

איכות ביצוע

שירות והמשכיות

רווח לכולם

אילן שרעבי

מייסד ושותף

מייסד משותף חברת אבן הפינה והבעלים של קבוצת מצודה בטיחות לתעבורה 97 בע"מ

פלג מוסקוביץ'

מנכ"ל ומייסד

מחלוצי התחום ובעל נסיון של 15 שנים בפרויקטים בתחום הבניה, הפיתוח והתחדשות העירונית בישראל.